הורים יקרים,

תחילה עליכם למלא את הטופס המצורף לבקשת גריעה עקב מעבר מקום מגורים.

להורדת טופס הבקשה

 

חשוב!!

1.         יש לציין על גבי הטופס את שנת הלימודים שעבורה נדרש האישור.

במידה והתלמיד עוזב במהלך שנה"ל, נדרש לציין את תאריך עזיבת התלמיד את המסגרת החינוכית.

2.         עבור תלמידי בית ספר, חשוב לציין בטופס את שם בית הספר אליו עובר התלמיד ולא רק את שם העיר/יישוב בארץ אליו עובר התלמיד. במידה ובשלב מילוי הטופס לא ידוע לכם באיזה בית ספר ילמד התלמיד, יש להשלים מידע זה בשלב מאוחר יותר.

 

על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם, יהיה עליכם להגיש מסמכים נלווים.

  1. צילום תעודת זהות של שני ההורים, עם הספח כשהוא פתוח וניתן לראות גם את הכתובת ופרטי בן/בת הזוג וגם את הילדים.
  2. רק במידה והנכם הורים עצמאיים (גרושים/פרודים/רווקים) יש להעביר:
  1. אסמכתא על מעברכם למקום מגורים אחר.
    לדוגמא – מכתב מעסיק בנוגע לרילוקיישן / מסמך המעיד על מעבר לחו"ל / חוזה שכירות/קניה / ספח מעודכן למקום המגורים החדש / תשלום ארנונה ברשות החדשה.

את המסמכים יש לשלוח למייל

אפרת סגל אבני
מזכירת רישום
04-9902330

יש לוודא שגודל המייל לא עולה על 7MB. מייל גדול מגודל זה לא יכנס לתיבת הדואר עקב אבטחת אתר המועצה.

מומלץ לשלוח כל מסמך במייל נפרד.

או בפקס

       

פקס אגף החינוך
04-9902363

 

במידה ובחרתם לשלוח בפקס, אנא התקשרו ל- 04-9902366 כדי לוודא שהפקס הגיע,