בקשת העברה בין מוסדות חינוך לתושבי משגב

אגף החינוך מבקש לטפל בבקשתכם באופן המיטבי ביותר. לצורך כך אנו מבקשים את שיתוף הפעולה במילוי הטפסים והנספחים החיוניים לטיפול בבקשה בצורה נאותה.

מסמכים וטפסים שיש להגיש:

בשלב הראשון יש להגיש טופס רישום מקוון. לחץ כאן  למילוי הטופס.

שימו לב!! במידה והמוסד בו הנכם מעוניינים לרשום את ילדכם, אינו שייך למשגב יש לציין בעת מילוי הטופס את שם המוסד אליו אתם מעוניינים לרשום והסיבה לכך.

על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם יהיה עליכם להגיש מסמכים נלווים:

  1.   צילום תעודת זהות של שני ההורים, עם הספח כשהוא פתוח וניתן לראות גם את הכתובת ופרטי בן/בת הזוג וגם את הילדים.
  2.   רק במידה והמצב המשפחתי שלכם הינו רווק/גרוש/פרוד, בקשת הרישום עבור ילדכם, צריכה להיות מוגשת משני ההורים. אנא העבירו מסמך שבו ההורה שלא הגיש בקשה יכתוב שהוא מבקש לרשום את שם התלמיד, מס' ת.ז. תלמיד לבי"ס/גן שם המסגרת החינוכית המבוקשת,  וכמובן לכתוב את פרטי המבקש, שם מלא, ת.ז וחתימה.

3.א.     תלמידים המבקשים ללמוד בקמפוס משגב נדרשים להעביר דו"ח חינוכי.

3.ב.     תלמידים המבקשים ללמוד במסגרת חינוכית מחוץ למשגב נדרשים להעביר אישור קבלה למסגרת המבוקשת.

את המסמכים יש לשלוח ל:

אפרת סגל אבני
מזכירת רישום
04-9902330
 

יש לוודא שגודל המייל לא עולה 7 מגה בייט מאחר ומייל גדול מגודל זה לא יכנס לתיבת הדואר עקב אבטחת אתר המועצה..

מומלץ לשלוח כל מסמך במייל נפרד.

במידה ובחרתם לשלוח בפקס, אנא התקשרו לוודא שהפקס הגיע ל- 04-9902366.