דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת חשבונות ראשי/ת

תיאור התפקיד:

  • ניהול מערכת הנהלת החשבונות ברשות המקומית
  • ניהול מערכת הרישום החשבונאי
  • הפקת דוחות כספיים
  • ייעוץ בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאיים

    כישורים נדרשים:

  • השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה, או בעל/ת תעודת רו"ח בתוקף
  • ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום החשבונאות, הכלכלה או הכספים
  • ניסיון ניהולי: 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה
  • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
  • ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE   
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה ויוזמה
  • יכולת עבודה בצוות ועמידה בתנאי לחץ.
  • ייצוגיות, סדר וארגון, יכולת הובלה
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובמשימות מורכבות

    רישיון נהיגה ורכב – חובה

    היקף משרה – 100%

    תנאי שכר: דירוג – מח"ר דרגה – 39-41 או בחוזה בכירים (כפוף לאישור משרד הפנים(

    התחלת עבודה מיידית

         רק פניות מתאימות תיענינה

     

     

    יש לצרף קורות חיים (בציון שם המשרה) תעודות השכלה וניסיון נדרשים

    עד לתאריך: 29/06/2020, לאגף משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל: CV@misgav.org.il

    הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו

לצפייה בקובץ המצורף למכרז