מכרזים
מנהל/ת חשבונות ראשי/ת
תיאור התפקיד:
- ניהול מערכת הנהלת החשבונות ברשות המקומית
- ניהול מערכת הרישום החשבונאי
- הפקת דוחות כספיים
- ייעוץ בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאיים
כישורים נדרשים:
- השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה, או בעל/ת תעודת רו"ח בתוקף
- ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום החשבונאות, הכלכלה או הכספים
- ניסיון ניהולי: 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה
- כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
- ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE
- יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה ויוזמה
- יכולת עבודה בצוות ועמידה בתנאי לחץ.
- ייצוגיות, סדר וארגון, יכולת הובלה
- נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובמשימות מורכבות
רישיון נהיגה ורכב – חובה
היקף משרה – 100%
תנאי שכר: דירוג – מח"ר דרגה – 39-41 או בחוזה בכירים (כפוף לאישור משרד הפנים(
התחלת עבודה מיידית
רק פניות מתאימות תיענינה
יש לצרף קורות חיים (בציון שם המשרה) תעודות השכלה וניסיון נדרשים
עד לתאריך: 29/06/2020, לאגף משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל: [email protected]
הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו