דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת מחלקת פיקוח על חוקי העזר והסביבה

תיאור התפקיד:

  • גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום הפיקוח הסביבתי וחוקי העזר
  • ניסוח תכנית פעולה הכוללת מטרות ויעדים, אמצעים למימושם, תחומי אחריות ומערכת בקרה
  • הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחומי פיקוח סביבתי ואכיפת חוקי העזר
  • פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה
  • הגדרת מבנה המחלקה, כולל חלוקת אחריות וסמכויות
  • ניהול צוות העובדים במחלקה – הנחיית עובדי המחלקה בביצוע המטלות, ווידוא ביצוע הנחיות ומתן משובים לעובדי המחלקה

כישורים נדרשים:

  • השכלה: בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג – 2012, או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל, או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). יתרון לבעלי תואר בלימודי מדעי הסביבה, כימיה, גיאוגרפיה או חקלאות
  • ניסיון מקצועי: עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי, עבור הנדסאי/ת רשום/ה: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי, עבור טכנאי/ת רשום/ה: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי

כישורים נוספים:

  • יכולת הובלה והטמעה של תחומי עניין חדשים
  • יכולת הובלת תהליכים בשותפות עם ציבור
  • יכולת קבלת החלטות ועמידה בלוחות זמנים
  • מתן שירות לתושבים, ליישובים ולמחלקות המועצה
  • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
  • יכולת טובה בעבודת צוות ועמידה בתנאי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה
  • ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE   
  • נכונות לעבודה מאומצת ובשעות בלתי שגרתיות

כפיפות: מהנדס המועצה

רישיון נהיגה ורכב – חובה

היקף משרה – 100%

העסקה בהסכם קיבוצי מתח דרגות – 39-41 או בחוזה אישי (כפוף לאישור משרד הפנים)

התחלת עבודה מיידית

רק פניות מתאימות תיענינה

 

 

 

יש לצרף קורות חיים (בציון שם המשרה) תעודות השכלה וניסיון נדרשים

עד לתאריך: 29/06/2020, לאגף משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל: CV@misgav.org.il 

הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו

לצפייה בקובץ המצורף למכרז