דלג לתוכן העמוד

למועצה אזורית משגב דרוש/ה: עובד/ת גזברות-מרכז/ת ארנונה, גביה ואכיפה

תאור התפקיד:

  • טיפול בחיובים, בהנחות ובהשגות בארנונה
  • ביצוע תחשיבים בהתאם להסדרי תשלום והנחות
  • טיפול בגביה ובאכיפה מהחייבים השונים
  • רישום והפקדת תשלומים בהתאם לאמור בתקנות
  • מתן מענה ואישורים לפניות תושבים ובעלי עסקים בנושא תשלומים ובכלל
  • ייצוג המועצה בועדת ערר ובועדת הנחות כפי שיידרש
  • טיפול והפקת דוחות כנדרש
  • הפקת אישורים לגורמים בתוך או מחוץ למועצה, על פי הנחיית מנהל הארנונה (העברת בעלות/היעדר חובות וכו')
  • עדכון חיובים בכרטיסי תושבים (מדידות בית וכדומה) בהתאם להנחיות מנהל הארנונה
  • קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ובכתב לפניות תושבים ובעלי עסקים

     

    כישורים נדרשים:

  • השכלה: תעודת בגרות-חובה, תואר ראשון-יתרון
  • הנהלת חשבונות סוג 2 וניסיון מוכח בתחום-יתרון
  • ידע וניסיון מוכח בסביבה ממוחשבת, ושליטה מלאה ביישומי ה- OFFICE
  • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב
  • יכולת עבודה בצוות ועמידה בתנאי לחץ
  • יסודיות, סדר וארגון בניהול משימות
  • דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה

     

    רישיון נהיגה ורכב – חובה
    היקף משרה 100%
    תנאי שכר: דירוג – מנהלי, דרגה - 7-9
    התחלת עבודה מיידית
    רק פניות מתאימות תיענינה

     

    קורות חיים (בציון שם המשרה), נא להעביר עד לתאריך: 01/09/2019,

    לאגף משאבי אנוש בפקס: 9902302 או בדוא"ל:  CV@misgav.org.il