דלג לתוכן העמוד

300020- מנהל/ת אגף ההון האנושי

תיאור התפקיד:

התווית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות.

  •   תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות
  •   ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס עובדים לרשות
  •   ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים לרשות
  •   ניהול תקני משאבי האנוש ברשות
  •   ניהול מערך הדרכה לעובדים
  •   ניהול מערך דיווחי נוכחות של עובדי הרשות
  •   ניהול תחום רווחת העובדים בארגון
  •   טיפול בסיום העסקת עובד ברשות
  •   ניהול יחסי העבודה ברשות
  •   ניהול יחידת ההון האנושי ברשות

 

כישורים נדרשים:

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית
  • המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שיועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור
  • ניסיון מקצועי – ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 7 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה
  • ניסיון ניהולי – 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה
  • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
  • ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE   
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות
  • עברית – ברמה גבוהה

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות פתרונות אפקטיביים
  • ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות
  • הנחייה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון
  • עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה
  • יכולת ניתוח וקבלת החלטות
  • עבודה בתנאי לחץ

 

כפיפות ישירה למנכ"לית המועצה

היקף משרה – 100%

תנאי שכר: דירוג מח"ר דרגה  41-43  או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים

התחלת עבודה מיידית, רק פניות מתאימות תיענינה

יש להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 11/01/2021 

להגשת מועמדות לחץ כאן