דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת חשבונות ראשי/ת

תיאור התפקיד:

  • ניהול מערכת הרישום החשבונאי

  • פיקוח על ניהול ספרי חייבים וזכאים בהתאם להוראות הדין הקיים ולהנחיות

  • תכנון מערך המלוות ופיקוח עליו, כולל הכנת תחזיות פרעון מלוות

  • תכנון תכנית העבודה של העובדים/ות והנחייתם המקצועית

  • הפקת דו"חות כספיים

  • ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאיים

  • בקרה אחר מערכת הנהלת חשבונות של מוסדות החינוך ושל מחלקות סמך עירוניות המהוות חלק מהרשות המקומית, כולל פיקוח צמוד על תקציבי הוועדים המקומיים

  • בקרה אחר רישום תקין של כל הפעילות הכספית ברשות

  • עריכת התאמות בין רישומי הנהלת חשבונות לבין יתרות ודו"חות המתקבלים מהבנקים

  • עריכת התאמות בין רישומי הנהלת חשבונות לכל המערכים ברשות

  • ייעוץ בנושאים כספיים וחשבונאים לרשות

  • הנה"ח שוטפת בתחום השכר ושכל"מ משרד החינוך

  • ניהול ופיקוח תקציב הפיתוח של המועצה

  • מעקב תקציבי על חוזי עבודה ובדיקת תקנים

  • ניהול תזרים המזומנים של המועצה

  • אחריות וניהול התוכנה הפיננסית של המועצה

  • ריכוז וניהול כל הפעילות מול מבקרי המועצה מטעם משרד הפנים

כישורים נדרשים:

  • השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה, או תעודת רו"ח בתוקף

  • ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום החשבונאות, הכלכלה או הכספים

  • ניסיון ניהולי: 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

  • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב

  • ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE   

  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה ויוזמה

  • יכולת עבודה בצוות ועמידה בתנאי לחץ.

  • ייצוגיות, סדר וארגון, יכולת הובלה

נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובמשימות מורכבות

רישיון נהיגה ורכב – חובה

היקף משרה – 100%

תנאי שכר: בחוזה בכירים (כפוף לאישור משרד הפנים)

התחלת עבודה מיידית

רק פניות העומדות בתנאי הסף תיעננה

קורות חיים (בציון שם המשרה), ניתן להעביר לאגף משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל:  CV@misgav.org.il