פרסומת

דלג לתוכן העמוד

מנהל.ת אגף כספים לחכ"ל

החברה הכלכלית למשגב מובילה את הפיתוח הכלכלי של המועצה במגוון תחומים ובמגוון פרויקטים. החברה מחפשת מנהל אגף כספים שיהיה יד ימינו של המנכ"ל בכל הקשור
להובלת המיזמים השונים, הובלת החדשנות וניתוח הנושאים הכספיים כולל אחריות כוללת על כל הפעילות הכספית של החברה.


תחומי אחריות

  • סיוע למנהל החברה בניהול, תכנון והובלת פרויקטים ומיזמים חדשים לטובת פיתוח כלכלי של החברה והמועצה.
  • אחריות, פיקוח, בקרה ומעקב על כל העבודה הקשורה לפעילות הכספית של החברה.
  • עבודה צמודה בשת"פ עם מחלקות המועצה הרלוונטיות וחברות הבת האחרות.
  • ייזום רעיונות ופעולות לצורך גיוס משאבים לטובת החברה והמועצה.

דרישות וכישורים

  •  בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה , או שקיבל
  • הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ , באחד מהתחומים הבאים :
  • חשבונאות , כלכלה , מינהל עסקים או סטטיסטיקה .
  • בעל/ת ניסיון ניהולי מוכח של 3 שנים לפחות בניהול כספים בגובה של 5 מלש"ח לפחות או בעולם תוכן דומה.
  • ניסיון מוכח בניהול תקציב, בקרה כספית והכנת תוכניות עסקיות.
  • תכנון ,כתיבה והוצאה לפועל של תכניות עבודה לרבות עמידה ביעדים.
  • ניסיון יזמי- יתרון
  • ניסיון בעבודה מול רשויות, משרדי ממשלה וקרנות – יתרון.
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת עם תוכנות רבות ושליטה ביישומי אופיס
  • ניידות

כישורים אישיים

עצמאות, יכולת הובלה, יכולת ארגונית גבוהה, יוזמה, גמישות מחשבתית ויצירתיות במציאת מענים ופתרונות, כושר ביטוי בע"פ ובכתב , תקשורת
בינאישית גבוהה ותודעת שירות .



המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: 100%
תנאי שכר: 70%-60% מרמת השכר המקסימלית הנורמטיבית של מנכ " ל התאגיד.
התחלת עבודה מיידית
אישור חוזה אישי ושכר מותנים באישור משרד הפנים
רק פניות מתאימות תיענינה

פניות (בציון שם המשרה) יש לשלוח עד לתאריך 17/10/2021 למייל: [email protected]

לצפייה בקובץ המצורף למכרז