דלג לתוכן העמוד

80321- מוקדן/ית/ נציג/ת שירות

תיאור התפקיד

הנגשת שירותי הרשות לציבור לתושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות:

  • הנגשת מידע לתושב על שירותי הרשות
  • מתן שירות טלפוני אדיב, מקצועי ומהיר לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות המקומית
  • מתן מידע עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות כגון: אירועי תרבות, שביתות ברשות המקומית וכו', בהתאם למדיניות הרשות המקומית ולנוהלי העבודה שנקבעו
  •  מתן מידע לציבור בעתות חירום ובאירועים
  •  קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים
  •  ניתוב פניות התושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם

כישורים נדרשים:

  • השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
  • עברית ברמה גבוהה
  • בעל/ת כושר הבעה בכתב ובעל פה
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב ותוכנות OFFICE
  • יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות
  • ייצוגיות ושירותיות
  • אמינות ומסירות לעבודה
  • נכונות לעבוד במשמרות ושעות נוספות

 

היקף משרה 100%

כפיפות: מנהל/ת מוקד

תנאי שכר: דירוג – מנהלי, דרגה – 6-8

התחלת עבודה מיידית

רק פניות מתאימות תיענינה

 

אמות מידה למיון המועמדים העומדים בתנאי הסף:

 

אמת  מידה

משקל ב%

1

ציון 76 לפחות במבחני התאמה לתפקיד: נטיות מקצועיות, אישיות, היקש מילולי, אמינות

100

 

 

 

ציונים לעמידה באמות המידה:

0-25- אי עמידה, 26-25- עמידה נמוכה, 51-75- עמידה בינונית, 76-100- עמידה גבוהה (ציון מירבי – 100)

ציון סף לצורך זימון לראיון: 76 , מספר המועמדים שיזומנו לראיון אישי (לא פחות מ-8): 8

 

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים

 

יש להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 25/10/2021 

להגשת מועמדות לחץ כאן