דלג לתוכן העמוד

80221- מנהל/ת אגף ביטחון, בטיחות ושעת חירום

תיאור התפקיד:

  • ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב
  • ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות המקומית
  • הכנת תכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות
  • הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום
  • ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום
  • ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום
  • הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום
  • ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד לחירום
  • ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים
  • ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך
  • ייצוג הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים

 

כישורים נדרשים:

השכלה:

בעל/ת תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים ,התשע"ג-2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(

 

דרישות מקצועיות:

  • מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי
  • בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר

ניסיון מקצועי:

  • עבור בעל דרגת רס"ן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחוניים אחרים: בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירות החירום והביטחון באחד מאותם גופים. הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כאמור לעיל. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כאמור לעיל
  • עבור בעל דרגת סגן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחונים אחרים: בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון כממונה חירום ובטחון ברשות מקומית ברמה ג' לפחות. הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כאמור לעיל. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כאמור לעיל

 

  • ניסיון ניהולי:
  • ניסיון פיקודי של 4 שנים לפחות
  • מועמד בוגר קורס קצינים ובעל תואר אקדמי – ניסיון פיקודי של שנתיים לפחות
  • מועמד בוגר קורס קצינים בעל 12 שנות לימוד – ניסיון פיקודי/ ניהולי של 4 שנים

דרישות נוספות:

  • רישיון נהיגה בתוקף – חובה
  •  שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה
  • שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס

היעדר רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה
  • יכולת התמודדות עם לחץ
  • סמכותיות
  • יכולת ארגון, תכנון וביצוע
  • יכולת תיאום ופיקוח
  • סדר וארגון
  • עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים
  • נסיעות במסגרת התפקיד
  • אמינות ויושרה
  • יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
  • עבודה בשעות לא שגרתיות
  • עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה
  • יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום

 

נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד

 

כפיפות: מנכ''לית המועצה האזורית משגב.

הנחייה מקצועית על ידי מינהל החרום במשרד הפנים, רח"ל, פקע"ר.

היקף משרה – 100%

תנאי שכר – מח"ר- דרגה  41-43  או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים

התחלת עבודה מיידית

רק פניות מתאימות תיענינה


 

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים

 

יש להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 01/11/2021 

להגשת מועמדות לחץ כאן