פרסומת

דלג לתוכן העמוד

200122 - בלנית ליישוב מורשת

200122 -        בלנית ליישוב מורשת

תיאור התפקיד:

  • מתן שירות של הטבלת נשים לפי ההלכה, באופן זמין, נגיש ואיכותי
  • פתיחת המקווה וסגירתו בהתאם לשעות על פי הנוהל
  • הטבלת הנשים לפי ההלכה, לרבות זמינות מלאה לטובלות ומענה לשאלותיהן
  • ביצוע בדיקת חיטוי למקווה בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  • אחריות על ריקון בור הטבילה ועל איכות המים, בהתאם להנחיות מנהל מקוואות ועירובין ועל פי נוהל תחזוקת מקוואות
  • אחריות להודיע על תקלות במקווה למפקחת המקוואות או לכל גורם אחר במועצה האחראי על תחזוקת המקוואות
  • אחריות על הניהול השוטף, הטיפול במלאי, וכן על מתן התראה למפקחת המקוואות מבעוד מועד על מחסור או צפי למחסור במלאי לרבות, סבון רחצה, שמפו, בדי בדיקה, חומר ניקוי, מגבות, סולר וגז בהתאם לנוהל
  • בכל ערב, רישומן של הטובלות ועריכת סיכום חודשי של מספר הטובלות
  • גביית אגרות טבילה ומסירת הסכום הנגבה לנציג המועצה בהתאם לנוהל
  • גביית תשלום עבור ערכת מקוואות (ספוג, משחת שיניים, מגבת וכד'), המוצעת במקווה למעוניינות בכך בהתאם לנוהל
  • מתן אישורי טבילה לכלות
  • תיאום טבילת כלות
  • הדרכת כלות בהתאם לצורך

 

כישורים נדרשים:

  • בוגרת קורס בלניות- ניתן לבצע את הקורס תוך כדי התפקיד
  • אישה לא רווקה
  • ניהול אורח חיים דתי
  • אדיבות, סובלנות ותודעת שירות גבוהה
  • בעלת מיומנויות תקשורת בין אישית לטיפול אפקטיבי בלקוחה
  • גמישות ויכולת לעבוד בשעות הערב, יכולת ונכונות להגיע למקווה בהתראה קצרה, לרבות בשעות הערב המאוחרות, כדי לתת שירות לטובלות אף שלא בשעות הרגילות של המקווה
  • הכשרה בנושאים הבאים: טהרת המשפחה, הלכות מקוואות, ייעוץ זוגי, גישור, הנחיית קבוצות, התמודדות עם שחיקה
  • מקום מגורים סמוך למקווה ביישוב מורשת
  • בוגרת קורס עזרה ראשונה

 

כפיפות: רב המועצה

היקף משרה: כ- 7%- 3 שעות שבועיות

תנאי שכר: דירוג – מנהלי דרגה – 5-8

התחלת עבודה מיידית

רק פניות מתאימות תענינה

 

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים

 

                           יש לצרף קורות חיים (בציון שם המשרה) עד לתאריך: 02/03/2022

                                   לאגף משאבי אנוש בדוא"ל: [email protected]