פרסומת

דלג לתוכן העמוד

300121- מנהל/ת אגף ההון האנושי

תיאור התפקיד:

התווית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות.

  •   תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות
  •   ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות
  •   ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות
  •   ניהול תקני משאבי האנוש ברשות
  •   ניהול מערך ההדרכה ברשות
  •   ניהול תחום רווחת העובדים בארגון
  •   ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות
  •   טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות
  •   ניהול יחסי העבודה ברשות
  •   ניהול יחידת ההון האנושי ברשות

 

כישורים נדרשים:

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית                                                                                      
  • המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור
  • ניסיון מקצועי – ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 8 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה
  • ניסיון ניהולי – 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

דרישות נוספות:

  • עברית – ברמה גבוהה
  • יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה- OFFICE   
  • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים, ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות, הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון, עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה, יכולת ניתוח וקבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ

 

הליך מיון למשרה
מועמדים שעומדים בתנאי הסף יוזמנו למבחן במכון מיון המתמחה באבחון ומיון מועמדים לעבודה.

  • מועמדים שעמדו ברף הדרישות המתאימות במבחן המיון יוזמנו לועדת בחינה.
  • עלה מספר המועמדים שעמדו בדרישות המתאימות במבחן המיון על שמונה, יוזמנו לועדת הבחינה שמונת המועמדים שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר.

 

כפיפות ישירה למנכ"לית המועצה

היקף משרה – 100%

תנאי שכר: דירוג מח"ר דרגה  41-43  או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים

התחלת עבודה מיידית, רק פניות מתאימות תיענינה

 

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים

 

יש להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 17/03/2022

להגשת מועמדות לחץ כאן