דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת חשבונות

 תאור התפקיד:

  • רישום ובקרה בספרי הנהלת החשבונות של הרשות, עפ"י כללי החשבונאות והמנהל הציבורי התקין
  • רישום ותיעוד של כל הפעילות הכספית ברשות
  • עדכון ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות
  • עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית
  • בקרה ודיווח על נתונים כספים ברשות
  • בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של הרשות
  • הפקת דוחות כפיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף השנה, למשרד הפנים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה
  • עבודות מזכירות כמתבקש מהתפקיד

כישורים נדרשים:

  • השכלה: הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות, סוג 3 - יתרון
  • ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום הנהלת החשבונות
  • ידיעת השפה הערבית - יתרון
  • עדיפות לבעלי רקע בשלטון המקומי או מוסדות ציבור
  • ידע וניסיון מוכח בעבודה על מחשב ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE
  • יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה בתנאי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים
  • דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה

 

רישיון נהיגה ורכב חובה

היקף משרה: 100%

תנאי שכר: דירוג: מנהלי  דרגה: 5-7 או 6-8, עפ"י כישורי המועמד/ת

רק פניות מתאימות תיענינה

 

קורות חיים (בציון שם המשרה), נא להעביר עד לתאריך 17/11/19,

למחלקת משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל: cv@misgav.org.il