דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת אגף שפ"ע ואיכות סביבה

 

תאור התפקיד:

  • יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה
  • ניהול מערך התברואה והווטרינריה והדברה ברשות
  • ניהול הטיפול בחזות הרשות
  • ניהול תחום איכות הסביבה – חסכון במשאבים, בריאות וקיימות
  • ניהול תחום התשתיות

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות
  • נסיעות מרובות ברחבי הרשות
  • ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה

 

כישורים נדרשים:

  • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מינהל עסקים או מינהל ציבורי.
  • מנהל השפ"ע יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
  • ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני.
  • ניסיון ניהולי: ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות, או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתח דרגות 38-40 ומעלה, למשך שלוש שנים לפחות.

כישורים נוספים:

  • יכולת הובלה והטמעה של תחומי עניין חדשים
  • יכולת הובלת תהליכים בשותפות עם ציבור
  • יכולת קבלת החלטות ועמידה בלוחות זמנים
  • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
  • יכולת טובה בעבודת צוות ועמידה בתנאי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה
  • ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות OFFICE   

 

רישיון נהיגה ורכב – חובה

היקף משרה – 100%

העסקה בהסכם קיבוצי או בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

התחלת עבודה מיידית

רק פניות מתאימות תיענינה

קורות חיים (בציון שם המשרה), נא להעביר עד לתאריך 24/11/2019,

לאגף משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל:  CV@misgav.org.il