מכרזים
מנהל/ת חשבונות
תאור התפקיד:
- רישום ובקרה בספרי הנהלת החשבונות של הרשות, עפ"י כללי החשבונאות והמנהל הציבורי התקין
- רישום ותיעוד של כל הפעילות הכספית ברשות
- עדכון ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות
- עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית
- בקרה ודיווח על נתונים כספים ברשות
- בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של הרשות
- הפקת דוחות כפיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף השנה, למשרד הפנים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה
- עבודות מזכירות כמתבקש מהתפקיד
כישורים נדרשים:
- השכלה: הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות, סוג 3 - יתרון
- ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום הנהלת החשבונות
- ידיעת השפה הערבית - יתרון
- עדיפות לבעלי רקע בשלטון המקומי או מוסדות ציבור
- ידע וניסיון מוכח בעבודה על מחשב ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE
- יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה בתנאי לחץ
- יחסי אנוש מעולים
- דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה
רישיון נהיגה ורכב חובה
היקף משרה: 100%
תנאי שכר: דירוג: מנהלי דרגה: 5-7 או 6-8, עפ"י כישורי המועמד/ת
רק פניות מתאימות תיענינה
קורות חיים (בציון שם המשרה), נא להעביר עד לתאריך 30/12/19,
למחלקת משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל: [email protected]