דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת חשבונות

 תאור התפקיד:

  • רישום ובקרה בספרי הנהלת החשבונות של הרשות, עפ"י כללי החשבונאות והמנהל הציבורי התקין
  • רישום ותיעוד של כל הפעילות הכספית ברשות
  • עדכון ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות
  • עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית
  • בקרה ודיווח על נתונים כספים ברשות
  • בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של הרשות
  • הפקת דוחות כפיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף השנה, למשרד הפנים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה
  • עבודות מזכירות כמתבקש מהתפקיד

     

    כישורים נדרשים:

  1. השכלה: הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות, סוג 3 - יתרון
  2. ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום הנהלת החשבונות
  3. ידיעת השפה הערבית - יתרון
  4. עדיפות לבעלי רקע בשלטון המקומי או מוסדות ציבור
  5.   ידע וניסיון מוכח בעבודה על מחשב ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE
  6.   יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה בתנאי לחץ
  7. יחסי אנוש מעולים
  8.   דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה

     

     

    רישיון נהיגה ורכב חובה

    היקף משרה: 100%

    תנאי שכר: דירוג: מנהלי  דרגה: 5-7 או 6-8, עפ"י כישורי המועמד/ת

    רק פניות מתאימות תיענינה

     

     

    קורות חיים (בציון שם המשרה), נא להעביר עד לתאריך 30/12/19,

    למחלקת משאבי אנוש בפקס 9902302 או בדוא"ל: cv@misgav.org.il