דלג לתוכן העמוד

רכז/ת מוניציפאלי/ת לסלאמה

תיאור התפקיד:

  • מטפל טיפול פרטני בבעיותיהם האישיות המיידיות של תושבים נזקקים ביישובים, שנקלעו במשבר, באמצעות קבלת קהל וקיום פגישות עם אנשי מפתח ביישוב.
  • אחראי להבטחת שירותים מוניציפאליים הולמים לתושבים אלו, ובכלל זה איתור הבעיות המוניציפאליות הדחופות באמצעות סיורים בשטח ופגישות עם אנשי מפתח ביישוב, גיבוש מגוון השירותים המוניציפאליים ההכרחיים והרצויים להם, קיום ביקורת על היעילות והאפקטיביות של השירותים הניתנים ליישוב ועוד.
  • מסייע בפעולות שיבטיחו את האמצעים הכספיים לאספקת שירותים מוניציפאליים אלו ביישוב.
  • מסייע להבטחת שלטון מוניציפאלי עצמי של כלל המתגוררים ביישוב.
  • מסייע בייזום, בגיבוש ובמימוש תכניות הפיתוח הפיזי, הכלכלי והחברתי ביישוב לרווחת כל תושביו.
  • מסייע בגיבוש תכנית עבודה בהתאם לתקציב הוועד המאושר.
  • מסייע לביצוע פעולות הוועד בהתאם לכללי הרכש והמינהל של המועצה ומשרד הפנים.

כישורים נדרשים:

  • השכלה: רצויה השכלה אקדמית (B.A) באחד מהתחומים הבאים: מדעי החברה, עבודה סוציאלית, כלכלה ו/או מינהל

קורס מתקדם בשלטון מקומי וקורס מתקדם בניהול מוניציפאלי – יתרון. מועמד שיתקבל ללא קורס זה, יחויב ב- 3 שנים הראשונות לתפקידו להשתלם, בהנחה שהשלטון המקומי מקיים קורס כזה

  • ניסיון מקצועי: ניסיון בעבודה דומה במוסד ציבורי במשך 3 שנים לפחות
  • כישורים אישיים: כושר ניהול מו"מ עם גורמים ביישוב ובמועצה האזורית, כושר ניהול מו"מ עם גורמים חיצוניים, יכולת קבלת החלטות, סמכותיות, יכולת ארגון ותכנון, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, הבנה ותפיסה
  • כפיפות מקצועית: מנהל מחלקת פיתוח יישובים במועצה

יתרון:

  • ידיעת חוק התקציב, ידיעת צו המועצות האזוריות. היכרות בלתי אמצעית של צורת החיים ביישובים הבדואים, קבלת קהל
  • עברית וערבית ברמה גבוהה
  • ניסיון ושליטה מלאה בעבודה במשרד ממוחשב ובתכנותOFFICE   ואינטרנט

 

רישיון נהיגה ורכב חובה

היקף משרה : 100%

תנאי שכר: דירוג – מח"ר, דרגה – 37-39.

 

התחלת עבודה מיידית

רק פניות מתאימות תיענינה

קורות חיים (בציון שם המשרה), נא להעביר עד לתאריך:16/03/2020 ,

לאגף משאבי אנוש בפקס: 9902302 או בדוא"ל: CV@misgav.org.il

לצפייה בקובץ המצורף למכרז